20 Ağustos 2009 Perşembe

Komik Msn Aşk Nickleri

Msn avatarlari,çilgin avatarlar,komik avatarlar,haraketli avatarlar, Takim Avatarlar kiz vatarlari bebek avatarlari avatarlar avatari, msn nickleri, güzel sözler, msn avatarları


Aşk bir muz kabuğuna benzer üzerine bastığın zaman ayağın değil hayatın kayar.

Sevmek çay gibidir; sevilmek şeker; bizim gibi garipler çayı şekersiz içer..

Gelecek gelecekse gelsin gelmiyecekse geçmişle yaşamaya devam edeyim.(millet uzaya çıktı)ben meydey meydey diye sesleniyorum (alıgumust)

GöZLErİnE BaKtIySaM HoŞLaNDıMmI SaNdIn?SeNi sEwİyOrUM DeDiysEm GeRçEkMi SaNdIn? 21.yüzyıldayız OğLum (((((SEN KENDİNİ NE SANDIN??) (ASİ_TATLI_CADİ)

Aşk öldürdü beni dedin ölüsün aşk süründürdü beni dedin sürünüyorsun seni çok sevdim dedin şimdi sevmiyorsun sen benle dalgamı geçiyorsun?

Aşk bir nohut ye ye kokut

Eğer hayat bir sınavsa ben kağıdımı verip çıkmak istiyorum...

Erkeklerın kalbı otel gıbıdır gıren cıkan bellı olmas kısların ıse mesar gıbıdır gıren bır daha cıkamas...

Gel sen 3 milyon sperm içinde 1. ol, şu yaşadığımız hayata bak.


aşk msn nickleri, komik aşk nickleri, komik msn nickleri, komik nickler, aşk nickleri, güzel msn nickleri, Yeni msn nickleri, yeni nickler, çok güzel msn nickleri, sevgi msn nickleri, sevgi nickleri, sevgi sözleri, aşk mesajları

0 yorum: