20 Ağustos 2009 Perşembe

En Anlamlı Msn Nickleri

anlamli msn nickleri, anlamli nickler, güzel msn nickleri, güzel nickler, Yeni msn nickleri, yeni nickler, Anlamlı Sözler, Anlamlı nickler, msn nickleri, güzel sözler, en güzel sözler, en güzel nickler

Düşlerle Sevdim Seni, Söyleyemedim...Sessiz Öptüm Nefdesini, Söyleyemedim...

Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!

S3N Bens!S oLuRsUNN Bn seNSİS Y4rIm qALDMM...

Kağıt önümde kalem elimde, Duygular kalpte düşünceler yazıda, Ay gökyüzünde yıldızlar daha ötede, Tanrı yukarıda kullar aşağıda, En zoru da canım sen orada ben burada..

Hatırlamak bir daha unutup gitmek kolayca unutmak bu kadar kolaysa sil o zaman beni hatırlama bir daha...

Beni sana unutturan başka bir mi? yoksa kalbindeki sahte sevgi mi?

Aşk bitmez kimse onu silemez ancak hayat terkettiğinde devam edemez...

Alışma bana ne yapacagım belli olmas.bugün varım yarın birden yok olurum.;)

0 yorum: